10 april, söndag

Igår startade jag dagen med en solig promenad i ett väldigt fint vinterland.

Sen åkte vi in till stan  & lämnade Daniel på paddel & vi åkte till donken för frukost & lek innan Filippas dans.

Medans Filippa dansade handlade jag & Valle massa gott & sen mötte vi Daniel & åkte hem & förberedde .

Sen var det dags för den årliga middagen då jag, Daniel  & Ludde skämmer bort mamma & pappa med massa gott.

Vi åt & åt & det var massa gott att äta & dricka, jag älskade såsen till fläskfilén som var med balsamico och parmesan.

En mysig kväll & dag.

Idag har vi haft en lugn dag, Daniel åkte med mamma & pappa vid 11 & vi har bara myst hemma.

Barnen fick önska lunch & middag & sen jar vi sett 2 filmer & ätit godis.

Varit ut på en liten cykeltur också.
En väldigt mysig dag med barnen.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0