Sunday

En riktigt härlig dag har vi haft.
Vi åkte & tittade på Jonas & Marie nyköpta gård där renoveringen är i full gång, det lämmen bli så så fint .

Sen hämtade vi upp Filippas klasskompis påväg hem & sen lekte dom hela dagen.

När Daniel kom hem tog jag veckans första promenad, sol & favoritpodd, underbart!

Efter det klippte jag gräset & Daniel tog ner studsmattan.
När Filippas kompis åkte tog vi fram lite gott & den gjorde vi pizzor.

Pannacotta till efterrätt & godiset orkade vi inte ens äta sen.

Barnen ville lägga sig i sängen redan 7, sen halvsov jag & Daniel i soffan hela kvällen .
Jag är ledig imorn så tänkte passa på att sträck titta på filmer & serier men nä Hahah

Tog en dusch & blev pigg så tittar lite nu, men ska nog krypa ner i sängen med resten av familjen.

Barnen fick somna i våra sängar ikväll, Valle är lite rädd sen igår när en granne skrämdes på skoj.
Min lilla Valle.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0