7 oktober, torsdag

Vardagarna rullar på & jag har inget kul alls att skriva då tyvärr.
Idag efter jobbet möttes jag, Daniel & barnen & köpte inne-gympaskor till Filippa.

Sen middag på Ikea & lite shopping, delvis ju matta till Valle.
Älskar att mina barn blir glada över saker som mattor & papperskorgar haha.

När vi kom hem var dom som städat här
Hemma precis klara.
Det var så fint i badrummen & köket som dom grovstädat, även dammsugning & våttorkning av golv.

Sen var det direkt iväg på träning här i Länna med ett gäng tjejer, 2 härliga tjejer som håller i träningar varje vecka.
Jag kommer inte kunna gå dom 2 närmaste dagarna pga träningsvärk.

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0