24 oktober, söndag

Igår var det full fart, Filippas balett var inställd så jag hann ta en promenad vid 7 , sen frukost sen åkte jag & Filippa & köpte present till hennes klasskompis & sen & hämtade catering på mitt gamla jobb.
Det var så kul att träffa några av dom.

Sen kollade vi på Valles hockey & sen lämnade jag Filippa på kalas.

Kvällen var supertrevlig, det var vi & stensson Plus alla respektive, vi hade sån trevlig kväll, lite för trevlig kanske haha.

Så idag har jag mått som jag förtjänat.
Barnen hade Ellen & Alva här & lekte idag & sen kom deras föräldrar och fikade.

Tacos till middag & sen serier.
Tackar för en fin helg.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0