14 oktober, torsdag

Igår hämtade mormor & morfar barnen tidigt då barnen ville det.
Dom tyckte dom går så länge nu så någon måste hämta dom tidigare. Jag sa att det inte går för alla vi jobbar, då sa dom:
Nä inte mormor Tina& morfar Åke dom är gamla& jobbar inte mer.

Det är ju sant så dom frågade 😂

När ja kom hem bjöd mormor på mat. Hur lyxigt?

Idag jobb & jag hem varit så trött, sov illa inatt.

Valle fick frispel ikväll, han var så så trött & sen blev det kalabalik ett tag.
Vi bara skrek på varann & det var inte alls kul.
Men vi sa förlåt såklart & löste det & öste på med kärlek sen.

Jag ska nog lägga mig nu, är såååå trött som sagt.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0