12 oktober, tisdag

Måndag igår & vanlig ordning stress stress.
Valle vågade ialla fall vara inne själv på simskolan & jag blev så stolt.
Han kan allt men han är bara lite rädd utan sin kära mamma.
Jag blir helt slut av allt peppande haha.
Men det lönar sig! Hoppas det håller i sig nu.

Jobb idag & efter jobbet åkte jag & fixade naglarna, 
Idag blev det beige! Redan taggad på kommande gånger, brunt & vinrött!

Mötte Daniel & åkte hem med barnen.
Sen middag för mig. Valle ville se Sverige matchen men han somnade tyvärr minuter innan start.

Barnen sover i soffan & jag älskar att se på dom, dom är ju så så vackra.
Ser på dom & tänker att dom är sig så lika sen dom var bebisar.

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0