7 november, söndag

Hela helgen har nästan gått & jag har inte hunnit skriva alls.

I fredags slutade jag innan 4, skönt att få tidigare.
Hem & fixade middag, mamma & pappa var snälla & hade barnen torsdag & fredag & sen även kom med husbilen så dom kunde ta emot Filippa som kom hem från kalas sen.
Så jag & Valle kunde se Daniels match.

Mysig lugn fredag!

Igår Startade jag dagen med en promenad sen åkte vi på hockeyskola.
Sen lekte barnen med kompisar & jag & Daniel rensade garaget & sen åkte Daniel till återvinningen.

Jag planterade om lite & röjde.

Sen hade vi en toppenkväll med våra härliga grannar. Massa gott att äta.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0