7 november, söndag

Sån mysig dag vi haft.
Startade dagen med regn som smattrade utanför, jag snörade på mig skorna, tog på regnjacka & gick min promenad & lyssnade spökhistorier.

Sen åt vi frukost & fixade oss sen tog Daniel ner alla julkartonger, iiiiih så underbart!
Barnen blev galna & drog på sig jultröjorna & julmusik & ville pynta direkt, men det hanns inte med tyvärr .

Vi va rop privat guidning i domkyrkan med mamma,  pappa , mormor & morfar. Monica & Claes höll i den då Filippa tyckte det var så kul att vara där i somras.

Dom var så otroligt duktiga & jag var så impad över all kunskap dom har om svensk historia .

Efter guidningen tog vi en fika på Ofvandahls.

När vi kom hem kom Mia & Sam på middag.
Mysig kväll med julfilm , glögg & saffranskladdkaka.

När dom åkte hem fixade vi med lite julpynt här, alltså wow myset nu alltså….
Bästa tiden på året är här!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0