28 november, söndag

Igår åkte vi in till Gränby & mötte pappa som körde Filippa till dansen.
Jag gjorde naglarna & sen fixade vi lite småsaker & sen åkte vi till Anita.

Lite fika där hemma sen åkte vi in till Stockholm.
Jag, Daniel & barnen skulle bo på Scanduc Continental så vi mötte Emelie & Fredrik där, checkade in & bytte om.

Sen strosade vi ner mot Gamla Stan, det är ju så så mysigt & fint att strosa i Stockholm, speciellt såhär års innan jul.

Vi gick förbi julmarknaden i Gamla stan & det var så mysigt att se folk sitta ute & äta mat & fika, det gav lite känslan av London för mig.

Gick & njöt av fina Gamla stan sen gick vi till Mårten Trotzig där vi skulle möta Micke, Bella, Johanna & Mattias.

Så gott med julmat & så mysig & trevlig kväll.

När vi var klara gick vi förbi slottet & tittade & Valle fick turen att se vaktbytet.

Sen var vid på hotellet efter 8, då var det bara dyka i pyjamasarna & ta fram godispåsarna.
Sen somnade vi vid 10 kanske.

Imorse vaknade vi vid 8 sen var det frukost direkt, sen hoppa sängen & slappa & nu är vi påväg hemåt.

Vi tänkte svänga förbi julmarknaden i Sigtuna men jag känner att jag vill bara hem & njuta av första advent utan stress.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0