24 november, onsdag

Igår gick jag upp & sminkade mig & mådde bajs rent ut sagt.
Redan i måndags kände jag mig dålig & inte lämpad att jobba men gjorde det dumt nog.

Men igår sa kroppen ifrån. Ögonen bara tryckte & rann, huvudet pulserade & det gjorde ont i öronen & jag hade Så ont i halsen att jag knappt kunde svälja.

Ändå att jag där & åt frukost & skulle byta om & köra barnen till skola & förskola. Sen insåg jag att nä det är bara inse att jag får vara hemma.

Så japp jag sjukanmälde mig & det suger efter vabbande, men men vad gör man ….?

Valle ville till förskolan trots att jag sa att han fick vara hemma,
Ändå var han ledsen när vi väl kom dit men tillslut ville han stanna…

Så vad har jag gjort sen igår? Vilat, sovit & kollat julfilmer.
Har känt mig bättre idag, mycket bättre, men är hemma imorgon & SatSar på att jobba fredag.

Som jag myser & njuter ändå av all Christmas-Spirit.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0