14 november, söndag

Igår efter Filippas balett åkte jag med mamma, pappa & Stensson till Stockholm.
Skönt att få åka bil & trevligt med sällskap istället för att åka ensam på ett tåg.

I Stockholm mötte jag upp Bella, Emma & Mikaela & vi var började vår dag med lunch på Scarpetta.
Mycket gott att äta & dricka & sitta & prata bara.

Sen rullade vi bokstavligen där ifrån på el sparkcykel, från Drottninggatan till söder.
Var livrädd i början men det var kul!

Ett glas sangria cava hann vi med på en tapas bar innan det var dags för Pernilla Wahlgrens show Hybris, alltså känslan att sitta på en föreställningen igen med tusentals folk & höra allt jubel & se på något live. Jag rös av den tanken, av lycka.
Hoppas att vi inte behöver göra såhär igen pga covid att förbjuda såna här event.

Efter 2 timmar skrattande var vi klara & mötte upp mamma, pappa & Stensson för en liten kisspaus.

Sen åkte vi ner mot Östermalm, lite snacks & dricka på en mysig restaurang innan vi gick till Strandvägen 1 för middag.

Tyvärr är jag inte allt jag hade tänkt då jag blev så mätt, men gott var det & vi blev trötta efter maten & åkte buss till Norrtälje där Daniel & barnen hämtade mig, 12 var vi hemma ungefär .

Startade dagen med en promenad & sen frukost.
Sen har jag fuskstädat & nu har Valle en kompis här.

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0