9 maj, söndag

Igår jobbade jag till 4, sen åkte jag till mamma & pappa där Daniel & barnen var.
Jag tog mig ut på en promenad innan middagen.

Sen kom stensson också & det var en sån där alldeles mysig kväll.

Idag jobbade jag till 3, sen hem bara, gjorde middag, la barnen & sen gick jag en promenad.
Filippa var ledsen nu när hon vet att hon ska till skolan imorn.
Jag har gjort vad jag kan & enligt skolsköterska ska detta vara "normalt" & en vanligt fas vid 6-7 år.
Men det är ändå jobbigt att se henne så ledsen med dess tankar & funderingar, dom kommer aldrig när hon är ledig eller hemma bara när hon ska till skolan.

Nu laddar vi för ny vecka, det ska tydligen bli soooommmaaar nästa vecka!

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0