3 maj, måndag

Idag fyller min lilla kille 5 år!
Tänk att det är 5 år sen jag låg på förlossningen med min nykläckta lilla son.

Vi började dagen med skönsång & frukost på sängen & paket.
Sen en mysmorgon, sen åkte vi & hämtade tårta som Therese gjort, Valle önskade hulken-tårta & då fixar Therese det!

Sen fick Valle önska lunch & han ville ha chop chop & så blev det.

Vi kollade film på eftermiddagen & var ute en stund också.

Vid halv 6 kom lite familj & firade Valle.
Han har fått så fina presenter & han var så nöjd & det är huvudsaken.

När alla åkt hem gick jag en kvällspromenad.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Men vilket mysigt firande. Stort grattis i efterskott till Valle. Tårtan ser riktigt smaskig ut.

Svar: Tack så mycket ☺️ tårtan var mycket god!
Louise Reinwalds

2021-05-04 @ 15:15:29
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0