2 maj, söndag

Idag är det Filippas namnsdag!
Dagen började med bakning & efter frukost blev det en promenad & sen åkte jag & Malin till plantagen & jag köpte äntligen efterlängtade vidjehortensia annabelle.

Så när jag kom hem planterade vi dom. 3 stycken som vi satte på rad typ& förhoppningsvis om typ 10 år har dom växt ihop till ett stort maffigt vitt hav blomhav.

Jag bakade lite till sen var vi ute bara.
Vid 2 kom anita & Micke.
Vi har inte träffat anita på 15 månader så det var ett efterlängtat & kärt återseende.

Fika & tacos!
När dom åkte hem blev det lite film i soffan innan barnen fick lägga sig i sängarna.

Jag har kollat serier & slagit in paket. Imorgon blir vår bebis 5 år. Hallååååå 5 år???!!!?

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0