Dag 3 med covid

Jag har mått ganska bra idag. 
Vi var ute några stunder & sen vid eftermiddagen som igår blev jag så trött så la mig & vilade över 1 timme.
Jag har även städat en del.

Mamma & pappa var snälla & kom hit med matleverans & pyssel till barnen & påskägg & även donken.

Var så sugen på big Mac men kom på att jag inte har någon smak.... men åt det ialla fall.
Japp all smak & lukt är heeeeelt fenito nu.

En läkare ringde & även smittspårningen.
Jag har ju tydligen den brittiska mutationen som uppkom i oktober & det är den som är mest smittsam. Det förklarar varför 25 av oss anställda är hemma & sjuka i covid.

Till kvällen har vi kollat Vaiana, Filippas val av filmkvällen. 
Sen kollar vi fotboll nu, underbart att se Zlatan i Sverigetröjan igen.

Valle brände sig idag också på våffeljärnet.
Fick en rejäl blåsa & tur man har bästa grannarna som har allt hemma & vi fick rätt saker .

Dom var lite lustiga & gav oss "Corona-vaccin" också hahah.

Vill också skriva & tacka alla mina kollegor. Wow, alla är så fina & hör av sig hela tiden & kollar hur jag mår. Så så fina.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer
Postat av: Hannas krypin

Känns som att jag är den enda som inte uppskattar att Zlatan är tillbaka i landslaget.... 🤪 Krya på dig!

Svar: Min man är på ditt spår 😂
Louise Reinwalds

2021-03-26 @ 12:11:13
URL: http://hannafialotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0