31 mars, onsdag

Imorse vaknade jag & kände mig mycket mycket piggare.
Men då kör ju jah på ganska hårt & börjar städa & sen kände jag mig svimfärdig & fick lägga mig & vila.

När vi satt & åt frukost så ser vi Carolina komma i bilen & åker & jag tänkte nämen oj vad gör hon här?
Sen ser vi att hon lämnat blommor & ett kort, jag började gråta direkt, grät igår när Dennis kom också  med saker & överraskade sådär.
Dom tar sig tid att åka hit när dom bor långt borta för att bara lämna fina krya på gåvor.
Så ja det gjorde min dag dom där fina blommorna.

En lugn dag hemma ialla fall & jag är glad att jag har orkat vara me familjen hela dagen, även om jag mest tagit det lugnt.
Jag känner ju ett tryck över bröstet & hostar en del & är yrslig. Men det lär väl vara såhär ett tag nu.

Mamma & pappa kom hit med mer påskägg till barnen & mat som mormor gjort som barnen tjatat om i dagar.
Så vi blir ordentligt bortskämda & vi är så tacksamma.

Barnen la sig ganska tidigt ikväll & första kvällen utan myskväll, men dom startar imorn igen haha.

Kul att jag har fått så många nya läsare här men synd att det ska krävas att man har covid & är sjuk för det haha. 


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0