25 mars, torsdag

Blir kanske lite mer uppdateringar nu, inte för jag har så mycket att skriva vad vi gör men att jag kanske vill skriva om hur vi mår .

Daniel sov typ hela dagen igår, blev lite irriterad faktiskt & tyckte han var en latmask.
Han brukar gilla att sova ....

Men sen sa han att han faktiskt kände sig väldigt matt i kropp & huvud så det kanske är påväg att bli något för honom med.

Han ska iväg & testa sig idag så får förhoppnigsvis svar imorn. 

Jag vaknade idag & mår bra, huvudet känns inte alls tungt.
Men har har av folk som haft covid-19 att ena dagen kan man må bra sen en dagarna ligga däckad.

Men men vi får se jag mår just nu bra ialla fall.
Jag & barnen vaknar tyvärr alldeles för tidigt, vid 6 redan, dagarna bli så långa .

Vi har legat & dragit oss till nu, 7.30 så snart går vi nog upp & äter frukost.
Alla räkningar är betalda också, sköööönt!

Barnen mår bra ialla fall, Valle hostade lite igår kväll men verkar inte ha fortsatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0