24 mars, onsdag

Första dagen hemma på vår karantän vecka .
Jag har mått bra, kände mig väldigt förkyld imorse & tung i huvudet me efter Alvedon & ipren kände jag mig på topp.

Så en dag med lite städ & plock & en liten liten promenad ute me barnen.
Efter den kände jag ett tryck på bröstet, som att någon satt på mig.

Tog en dusch sen vilade jag.
En ganska skön dag.

Jag handlade online som mamma & pappa är snälla & kör hit imorn.
Köpte nog alldeles för mycket gott, min smak börjar nämligen bli riktigt kass , likadant med lukten.
Men vi hoppas det inte försvinner helt.

Vi kollade på Joe jättegorillan till kvällen & jag grät.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0