23 mars, tisdag

Imorse körde jag barnen till skola & förskola & gick hem & gick min Pw.
När jag kom hem kände jag mig lite täppt i näsan& väldigt trött, pwn var tung sista biten.

Så jag beslutade mig för att sjukanmäla mig i sista sekund.
Jag testade mig igen igår pga att jag träffat en kollega som varit positiv för covid.

Så jag tog det säkra före de osäkra.
Fick svar nu under kvällen att jag har covid.
Det kändes väntat med tanke på att jag träffade kollega som hade det plus att det är en väldigt stor smittspridning på jobbet.

Jag fick lite panik men försökte hålla mig lugn.
Barnen blev lite oroliga & Valle sa att vi skulle hålla avstånd till varann. Lite sorgligt.
Förstå hur det är för oss , men för dom då?

Filippa sa att hon ändå var lite glad för ni får hon vara ledig. Sa att det blir ett extra långt påsklov.
Det är så vi får se det & hoppas att vi alla får må bra 🙏🏼

Men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte är rädd.

Så tänkte göra lite covid uppdatering varje dag.
Dag 1: känner mig lite förkyld , täppt i näsan & tjock i huvudet , molande värk typ & trött.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0