21 mars, söndag

Imorse vaknade Valle innan 6, det måste vara att det är så ljust ute nu.
Inte alls kul haha. Men vi låg & drog oss ett tag& Sen åt vi frukost, den goda helgfrukosten med crossainter & nutella & min hempressade apelsinjuice.

Efter frukosten gick jag en promenad & höll på att blåsa bort i stormen.
En lugn dag hemma med lite plockande & Filippa hade en läxa.

Filippa & Valle lekte med Ellen & Alva också idag.

Innan middagen gick vi alla ut på en liten promenad , barnen vill hela tiden gå på promenad så dom kan cykla på vägen.

Sen slog Daniel på grillen & jag fixade med annat till middagen .
Sen åt vi middagen framför sista delen av Raya. Så bra film & jag grät nog 3 gånger, så himla blödig nu alltså.

Nu lägger vi en toppen helg & myshelg bakom oss.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0