18 mars, torsdag

Imorse vaknade jag 5.30 med en hemsk huvudvärk & den har hållt i sig hela dagen.
Valle & jag lämnade Filippa på skolan sen åkte vi tillt tandläkaren då hans lilla hål skulle täckas över med något & herregud så duktig han var, så så stolt var jag. 

Sen handlade vi lite sen åkte vi hem.
Jag började städa & skulle göra massa saker men alltså min huvudvärk gav sig inte, så jag la mig & vila & avbröt allt jag skulle göra .

Hämtade hem Filippa & sa att jag hade så ont att ja behövde vila. Kan säga att det hänt 2 gånger att jag sagt så till barnen, så dom förstod att jag inte mådde bra så jag halvsov en timme.
Mådde bra direkt efter men sen kom den tillbaka.

Så ingen trevlig dag, haft ont så jag varit så känslig. & gråtit flera gånger idag över skitsaker.
Hoppas vakna utan huvudvärk imorn, för nu tänkte jag sova .

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0