14 mars, söndag

Idag startade vi dagen med crossainter, nutella & färskpressad juice & sen gick jag en härlig promenad, jag har inte kommit ut knappt sista veckorna & det suger då mina promenader är avkoppling & verkligen tid att tänka & bara vara.

Lite tvättning & sen har vi varit ute mestadels.
Först plockade vi bort julbelysningen ute, kändes som det var dags.

Sen åt vi lunch & sen kom familjen Inga på fika & barnen var ute i nästan 4 timmar& lekte.

När vi kom in tog vi en varm dusch då dom badat i lera typ & sen varm choklad innan middagen .

Lite myskväll hade vi innan läggdags också.
Daniel & jag kollar på La casa de Papel.
Snart ska jag lägga mig, tack för denna härliga helg.


(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0