30 juni, onsdag

Imorse ringde klockan 8 & jösses så trött jag var.
Det var bara snygga till sig & åka till……. MIN NYA ARBETSPLATS RADONOVA för att skriva på avtal!!
Alltså jag har fått ett nytt jobb & jag kan knappt förstå det, i måndags fick jag veta att jag fick jobbet efter 3 intervjuer.
Jag, Louise fick ett jobb som jag aldrig trodde.

Jag har velat ha ett måndag-fredag jobb länge men känt att senast till nästa höst när Valle börjar skolan. Men ändå sökt några jobb som jag tror skulle passa mig men inte ens fått eller knappt gått vidare på.

Men detta sökte jag & chansade på & nu gick det vägen.
Jag känner sån lättnad för detta jobb & hoppas det blir bra, magkänslan säger så.

Men när jag skulle säga upp mig på jobbet sen så kändes det tungt, såklart, jag trivs på Ica & har världens bästa kollegor, så det är läskigt att lämna det men jag gör det också endast för att jag vill ha ett måndag- fredag jobb.

Så det var mycket känslor idag…

En mysig dag med mamma, mormor, morfar & barnen & en promenad.

En kväll med Rebecca på stationen & sen bubbel hemma med mamma & Sus.

En bra dag ändå men mycket tankar & känslor, men man måste våga här i livet & det är det jag gör nu.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0