29 juni, tisdag

Jag somnade igår i soffan så hann inte skriva.
Igår var en stor dag, jag fick strålande nyheter & jag tog även mitt första coronavaccin!

Men dagen började med ett frisörbesök hos Anna, jag & barnen klippte oss & sen köpte vi glass & sen åkte vi till mormor & morfar röjde några timmar.

Vid 15 var det dags för vaccin, daniel började & jag & barnen väntade i bilen.
Sen var det min tur.

Det slog mig verkligen väl där på plats, alla måste bära munskydd, så fort man står för nära någon blir man tillsagd, det är typ 10 bås med vaccinering & där går alla in & får en spruta, sen ska man sitta & vänta i 15 minuter .

Alltså hur sjukt allt blev med det här jäkla coronaviruset, aldrig hade jag kunnat tro det här när jag själv i början av pandemin flög till London.

Men nu har jag fått min första dos & här i Uppsala är vi nere på ålderns under 30.
Tänk när alla fått sin andra dos.
Sorry blev bara ett rejält Wake up call när jag satt där.

Efter vaccinet åkte jag & storhandlade & sen hem & åt färskpotatis & sill.
Sen städade jag lite, alltså det ser ut som skit här hemma & har gjort i veckor men jag orkar inte ta tag i det, ser skiten & tänker: nej det får vara…

En härlig kvällspromenad blev det sen med Malin & Camilla & sen skålade jag & lilla familjen i bubbel & juice.

Idag strålar solen & Therese, Alvin & Leo kommer hit idag& myser.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0