17 juni, torsdag

Igår var barnen & jag hemma bara & tog det lugnt, sen åkte vi till plantagen & köpte massa jord & sen åkte vi till daniels jobb, överlämnade barnen & sen vidare för kvällsjobb.

Efter jobbet åkte jag till kristin, det var sådär magiskt som det är på Ekbolanda . Så otroligt fint på somrarna, älskar ekbolanda.

Idag har vi varit hos mamma & pappa & badat, sån himla härlig sommar för tillfället!
Hoppas den stannar hela sommaren!

När Daniel slutade möttes vi & åkte till Daniels farmor anita.
Det var alldeles för länge sen vi var där, säkert närmre 2 år sen.

Jag har alltid älskat att vara där, det känns så hemma, så det var så mysigt att vara där & grilla & äta hennes cheesecake.
Det är het galet egentligen vad man inser vad denna pandemi gjort , att man inte umgåtts med vissa nära & kära på över ett år.
Men nu är det förhoppningsvis "över".

Barnen & jag sover hos mamma & pappa då dom ska vara här imorgon.

Jag avslutade denna härliga dag med en liten promenad.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0