22 juli, torsdag

Imorse vaknade jag för 12e dagen men sån värk i ryggen att de fick räcka kände jag.
Efter 14 samtal till kiropraktorer & naprapater i ljusdal, Järvsö & Hudiksvall fick jag till slut tag på en tid.

Sohlberg skulle precis åka så vi kastade oss in i bilen & åkte direkt.

Han sa att jag var helt sned, att ena benen var typ mycket längre än de andra då jag snedbelastat. Jag skulle va lite öm idag men förhoppningsvis bättre imorn. Ska försöka ut & gå. Han sa att de va konstigt att jag inte haft mycket huvudvärk. Tydligen var de en punkt i nacken som orsakat allt. Han knäckte nacken sen gjorde inte punkten ont. Han sa att de är den som gjort att ja fått ont i ryggen, så sjukt!! Så hoppas bli bättre nu🙏🏼

Sen blev det spontan lunch & glass i glada mysiga Hudik & metspö köp innan vi rullade hemåt.

En mycket god kr enkel middag vid tvn & sen en mysig kvällspromenad med alla medans vi åt glass.
Jag tog också en kort liten egen promenad för att försöka få kroppen normal igen.

Myskväll här i stugan men nu är det dags att sova.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0