4 januari, måndag

Idag jobbade jag till 10, sen åkte jag till Ikea & köpte lite småsaker & sen mötte jag pappa & barnen på hans jobb, där tvättade vi vår bil & den är ju faktiskt väldigt fin när den är ren haha. 

Efter det blev det mc Donalds & sen till lövstalöt.
Jag gick en promenad när snön vräkte & jag njöt, jajamen det gjorde jag. 

Sen gick vi till mormor & morfar & sen har vi bara tagit det lugnt här hemma hos mamma & pappa.
Vi var nyss ute i snön & tände tomtebloss ikväll igen.

Jag vet inte hur jag känner med att julen är över, eller jo jag hatar det.
Vill ha känslan som man har innan jul så så länge till men den är liksom helt bortblåst & jag vill inte ta bort pyntet hemma men tror ändå det är dags.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0