11 januari, måndag

Vilken dag vi haft.
Jag jobbade 6-10 sen hem & vi åt tidig lunch, sen åkte vi till Dollar & barnen hade med sig pengar dom fått av mormor Tina& morfar Åke .
Dom fick välja vad dom ville & var så nöjda.

Sen åkte vi ner på stan för fika på Güntherska, barnen valde dom finaste & dyraste bakelserna såklart haha, älskar att dom är såna fin smakare!

Varm choklad på det sen gav vi oss ut i snön.
När vi kom hem gick jag promenad i snöstormen, jag var sminkad när jag gick men kom hem osminkad.
Jösses så det vräkte & blåste.

Men vi var ut ändå & åkte snowracer & myste i snön.
Sen gick jag in & började med middagen & dom skulle bygga en pulkabacke.

En lugn kväll som blev jobbig som dom sista veckorna med Filippa.
Hon är så ledsen. Jag la mig med henne & efter en timme lugnade hon sig, trodde hon sov men hon gjorde inte det men hon var ändå lugn när jag gick, så vi får se nu hur det går.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0