Fredagen

Dagarna bara springer iväg & nu delar jag upp dagarna som gått.

I fredags jobbade jag & det var stressigt & mycket att göra.
Vi löste de tillsammans såklart!

Sen hämtade jag hem barnen & åkte till kvantum för att hämta ut mat som vi beställt.
Byggcontruct bjöd sina anställda på dryck & mat från kvantum att avnjuta hemma i dessa tider, för de går bra för företag.
& i & med Corona så kan man ju inte styra upp personalfester & så därför var detta en fin lösning tycker jag.

Så vi byggde ihop våra soffor, ÄNTLIGEN!! Sen åt vi maten & sen kom malin, enok & barnen över & våra nya grannar, Malins syster, så det var en trevlig kväll!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0