7 februari, söndag

Igår var det party hela dagen lång, vi var hos Fabian & Bella vid halv ett & från det var det full fart.
Vi har haft en sån rolig dag & vi har ätit så mycket gott & druckit så mycket hot shots & baileyscoffe.

Vi var ute till klockan 8 sen gick jag in & kollade på mello.
Sån himla rolig dag & kväll då vi alla vuxna varit som barn & åkt pulka & massa skojs!

Jag gick väl & la mig vid 10 & vaknade vid 7.
Jag mår toppen & ser fram mot att åka & hämta barnen sen.
Krävs inte mycket tid från dom innan man saknar dom.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0