28 februari, söndag

Igår när jag vaknade gick jag ut & gick en promenad, sån härlig start prova dagen & Solen lyste.

En frukost när jag kom hem sen slängde jag ihop en cheesecake & sen storstädade jag.
Det var några veckor sen men har varit så trött på allt stök här hemma när vi inte haft soffor men igår städades det & det var underbart haha!

Sen blev det korvgrillning med Malin, Enok & barnen, så härligt med vår i luften.
Även om jag tror den inte är här för att stanna.

Vid 4 kom mamma & pappa & Ludde.
Det var min & Luddes julklappsmiddag som vi bjöd på igår.

Superhärlig kväll med massa gott & lite lek & mello, helt toppen!

Nu är jag & barnen vakna & jag ska snart förbereda frukost.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0