19 februari, fredag

Idag har vi varit lediga jag & Valle. 
Såg fram mot sovmorgon men vaknade 5.30 pigg & kunde inte somna om, men låg & drog mig i sängen länge & bara det är ju lyx.

Vi körde Filippa till skolan & sen åkte jag & Valle & handlade lite sen köpte vi wienersemlor på Leijon bageri innan vi mötte mamma på Ikea.

Jag skulle hjälpa mamma välja ut lite nytt dom ska köpa, det kommer bli så så fint!

Sen lunchade vi & Valle somnade efter 7 vårrullar & 4 sushibitar.

Vid halv 2 hämtade vi Filippa & Ellen.
Hon sover över här ikväll, som dom längtat & tjatat.
Så vi har ätit så mycket gott sen mellis.

Vi har lekt kurragömma & busat & haft en riktigt härlig kväll.
Men nu tänkte jag sova faktiskt & sen får vi se hur det går för tjejerna inatt.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0