10 februari, onsdag

Igår lämnade jag barnen & sen tog jag mig ut på en promenad i -20 grader, frös sönder i ansiktet men ingen annanstans.

Sen sminkade jag mig & åkte till jobbet, 12-20 jobbade jag & kom hem & kollade serier sen somnade jag.

Idag har Valle & jag varit lediga , vi har mest myst & lekt lite.
Sen har jag tvättat 3 maskiner.

Efter middagen gick vi till Inga & firade Moa som fyller6 år idag.
Glass, godis & bubbel!

Jag kollar lite serier nu men ska nog sova snart.
Är så så trött.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Det tycker jag är lite jobbigt när det är så kallt att det inte går att skydda ansiktet på något bra sätt. Visst det går ju att dra upp halsduken men den blir ju till slut fuktig av utandningsluften och då kyler ju det med. Skönt med en ledig dag tillsammans. Härliga bilder du bjuder på.

Svar: Förstår precis vad du menar med att försöka dra upp halsduken. Håller mig inne denna vecka tror jag 😊 tack snälla vad glad jag blir!😊
Louise Reinwalds

2021-02-11 @ 07:59:50
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0