7 december, tisdag

Igår jobbade jag sen den vanliga veckohandlingen.
Sen vidare till simskola & fick sitta med på bådas lektioner & se vad som gjort.
Så otroligt imponerad av båda två men framförallt av Filippa. Trampa vatten i 2 minuter & sen simma 200 meter, det var kämpigt såklart men vilken kämpe alltså!

Valle var också så så duktig! Vågade göra allt & lite till.

Hem & åt lite gott & sen en julfilm.

Imorse vaknade jag & fixade mig & sen sa Valle att han var sjuk & jag tänkte yeah right han vill bara va hemma…. Men nepp 38 i temp.
Alltså aldrig varit med om maken nånsin med vabb tror jag.

Men en mysig dag fick vi hemma med julfilmer & gos & 3 strömavbrott.

Mamma är snäll & vabbar imorgon så jag & Daniel kan jobba då vi har mycket båda två & de redan varit massa vabb under hösten.

Så Valle ville åka & mysa hos mormor & morfar & sova & då kommer morfar direkt & hämtar.

Vi fick en mysig kväll med Filippa & massa gott fika, smörstekta lussebullar med glass & sen gjorde vi saffranstryfflar med pistagenötter, till det lite glögg & Filippa ville ha milkshake.

Sen kollade vi julfilm & nu är de sovdags.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0