30 december, torsdag

Imorse vaknade jag 6.30 som jag gått upp hela veckan, kunde inte sova längre.
7.15 väckte jag barnen & fick grattis-pussar sen gick jag ut på en härlig mörk mysig kall morgonpromenad men favoritpodden.
 
Så härlig start på dagen, sen blev det fin frukost när jag kom hem, fix & trix innan vi åkte in till stan.

Mötte Daniel & Ludde & sen lunch på Stationen.

Sen var det hem & fika för mamma, pappa, Ludde, Therese, mormor, morfar & farmor.

En mysig lugn eftermiddag & vid 6 kom Emmilie & hennes grabbar.

Så härlig & trevlig födelsedag.
Men nu är det dags att sova, det är ju nyårsafton imorgon!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0