22 december, onsdag

Idag var det en annorlunda & vääääldigt lugn dag på jobbet. 
Vi hade inget nätverk på hela dagen så inget jobb kunde utföras typ…

Jag fick veta att jag klarade mitt prov jag varit så nervös över sen jag började på detta jobb.
Filippa har varit så söt & frågat hur det gått, först i måndags men då sa jag att de va onsdag jag gjorde testet . Så igår frågade hon direkt när jag kom hem.

& idag när jag kom hem sprang & krama mig & sa grattis du är så duktig mamma. Alltså vad är de för en fin liten tjej?

Daniel hade köpt blommor också för att fira provet, det var alltså grundkurs i radon & mätteknik.
Så himla fint av han.

Efter jobbet åkte jag & hämtade Lina, det var alldes för länge sen vi sågs men äntligen en myskväll ihop, så så mysigt.

När Lina åkte startade jag julfilmerna; nu blir det filmer hela natten , som jag njuuter.

Idag fick barnen 3 veckors jullov med, lyx!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0