18 december, lördag

Idag hade Filippa sin sista balettlektion & en förälder fick sitta med. 
Jag satt där alldeles rörd & titta på Filippas graciösa mjuka fina händer & fötter, alltså wow.

Filippa har sagt att hon nog inte vill fortsätta med balett, jag kan förstå henne då det mest är klassisk musik & inte poppig musik man verkligen dansar till. Men vi får se vad hon väljer, försöker få henne förstå att hon får prova vad hon vill för olika sporter eller om det så är flera typer av dans.

Efter dansen handlade vi massa gott på kvantum.
När vi kom hem åt vi lunch & sen gick jag en promenad. Jag rör mig knappt längre & det är så trist.. men dom få stunder jag får ihop njuter jag av.

Sen har vi haft en riktigt mysig dag & kväll.
Fikat, kollat julkalendern, kollat sunes jul, barnen har dekorerat pepparkakor, Daniel griljerat julskinka, vi har ätit tacos & massa gott hela dagen & kvällen.

En julfilm med barnen sen la dom sig & jag har kollat vidare på 2 julfilmer.
Alltså sån mysig dag & kväll, älskade juletider ta aldrig aldrig slut.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0