Ledigt med er

6 veckor med dom här 2 & jösses vilka veckor vi haft.
Vädret första 4 veckorna var ju 27-32 grader dagligen, massa massa bad & kul & gott att äta.

Underbara veckor i stugan med vänner & familj & lite småresor.

Den här sommaren tar jag verkligen med mig långt in i hjärtat, det gör jag såklart med alla men detta var något speciellt, kanske beroende på det härliga vädret vi fick njuta av också!

Nu laddar vi för en höst med nya rutiner för oss alla i familjen.
Måndag- fredag, är glad att ni har gått så lite som ni gjort på förskola & fritids & även om det känns lite tungt att ta det ifrån er så vet jag att det kommer bli bättre i det långa loppet att ha varje helg ihop ledig & även alla röda dagar.

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0