9 augusti, måndag

Igår hade jag riktig ångest över att börja jobba idag, förstår inte varför då jag sett fram mot att jobba mina sista 2 veckor på Maxi nu innan jag byter jobb, men det gör väl till med jobbångest efter en semester oavsett.

Jag tog mig ut på en kvällspromenad & sen fick jag megaont i ryggen igen på kvällen. Kom knappt upp & ur soffa eller säng.

Ändå ville jag åka till jobbet & prova jobba men nej alltså det gick inte.
Ville gråta av smärta.
Kollegorna såg hur jag led & skickade iväg mig.

Fick en akuttid hos någon kiropraktor som jag inte kände mig så nöjd med.
Ska till en naprapat på torsdag så tror mer på det besöket.

Väl hemma la jag mig & vila en timme typ.
Sen har vi haft myskväll bara, ätit gott & kollat film.
Barnen sover nu & vi kommer serier.

(null)

(null)


(null)

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0