7 augusti, lördag

Igår åkte vi hemifrån vid 10 ut mot Öregrund & Sunnanö camping till mamma, pappa & husbilen.
Vi hade en sån toppendag!
Solen lös & det var så varmt & skönt.

Barnen badade & cyklade runt & lekte i lekparken, så himla härlig dag.

Vi följde damernas OS-final i fotboll, ett silver i os är fan inte dåligt!!

En kväll ute med gott att äta & trevligt sällskap.
Jag älskar att åka iväg såhär någon natt per år & campa, det har jag ju gjort sedan jag var liten så jag älskar det.

Idag hade vi en lugn förmiddag & nu är vi påväg till lövstalöt för att fira mormor & morfars 75årsdagar med släkten som uteblev tidigare i år & förra året pga covid, men nu jäklar blir det party!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0