12 augusti, torsdag

Imorse dukade barnen fram frukosten, sen blev det en promenad, en kort sådan, jag får ju så ont när jag går promenader & det är så frustrerande.

Sen åkte vi & badade i Fjällnora, det var typ 20 år sen jag var där sist.
Filippa badade & Valle & Daniel spelade lite volleyboll sen lekte barnen lite.

Hem & åt lunch sen lekte barnen ute sen åkte vi in till stan för jag skulle till naprapaten & ÄNTLIGEN någon som kunde ge tydliga svar & förklara bra.

Jag har haft ett ordentligt ryggskott & en rejäl låsning i vänstra höften som orsakat ryggskottet förmodligen.

Hon tryckte massor & det gjorde ont & hon knäckte massor & när jag gick därifrån kände jag mig helt normal. Hade glömt hur det är att inte ha ont liksom.

Hon sa att ja inte få ont nu efter & känner av lite men inte alls som jag haft ont.

Hursom så blev det en spontanmiddag med Therese
Här hemma, massa gott & äta & lika trevligt som alltid.

Avslutade kvällen med att titta på sune & nu måste jag sova, jag ska jobba imorgon.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad maten såg god ut 😉

Svar: Mycket gott!
Louise Reinwalds

2021-08-13 @ 10:40:38
URL: http://maariajonssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0