8 april, torsdag

Igår lämnade jag barnen vid 8.30 sen tänkte jag försöka mig ut på en långsam kort promenad & den blev väldigt kort för det var för tungt:
För jävla frustrerande att inte kunna göra som man vill. Men men skynda långsamt..

Sen blev det soffläge heeeeela dagen & serier innan jobb.
Sen blev det jobb 16-20 & ingen dans idag heller, finns inte på kartan att jag orkar det..

Imorse lämnade jag & Valle Filippa & sen åkte vi & fixade bilen, nya däck & sen sommardäcken på.

Sen handlade vi med farmor & fikade.
När vi hämtade Filippa som tog jag äntligen tag i städning & tvätten.

Har inte orkat men idag så, sååååå skönt med rent & fräscht!

Efter middagen hängde vi hos familjen Inga.
Daniel hjälper dom med grunden till deras fina Orangeri.

Jag har duschat, kollar kardashians & dricker cola & äter mackor.

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0