3 april, påskafton

Imorse vaknade jag utan smak igen & jag kände att jag är så otroooooligt trött på den här jävla Coronan!!!
Jag blev på uselt humör& bitter direkt.
Jag vet att jag ändå klarat mig ganska lindrigt men jag måste ändå få vara ledsen & gnälla.
Det här med smaken är jättejobbigt för mig, för en sån matälskare som jag är.

Vi tog oss ut en stund & barnen fick cykla på stora vägen.
Sen lekte barnen ute med grannbarnen som dom alltid gör, lyckan att se dom springa & leka ute.

Vi åt lunch & vid 2 åkte vi till mamma& pappa för et litet påskfirande med dom & farmor & Therese & allt för mycket gott.

Jag har inte vilat något idah även om jag varit väldigt trött.
Vi ska sova kvar här & det ska bli skönt att få sova nu.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0