29 april, torsdag

Igår var jag hemma & vabbade med Valle tills daniel kom hem & bytte av mig vid 2.
Sen blev det köpa presenter till Valle & sen jobb,
Full fart på jobbet mellan 4 & 8!

Lämnade Filippa imorse men fick härma henne entimme senare då hon var snorig .
Så hon är förkyld också så båda barnen hemma nu.

Jag har städat hela dagen typ.
Valle & jag hann ta en sista promenad med vagnen, den såldes idag & det kändes lite jobbigt på ett fånigt sätt.

Jag städade & då blir jag ett monster & helt manisk när ja ser smutsen komma direkt så jag blev arg på barnen & insåg hur jäkla dum jag var, så dum!
Fick dåligt samvete & grät sen...
Stabil tjej.


Panerad torsk till middag & sen satte daniel upp nya skenor & sen fixade vi med gardinerna, så fint! 
Mer lyx & myskänsla nu.

Barnen sover & Daniel spelar paddel:
Jag kollar tv & ska duscha snart sen ska jag kolla film hela natten & njuta av att inte ställa klockan på 3 mornar.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0