2 april, långfredagen

Vaknade sent & sen frukost idag igen.
Idag är dagen vi fick lämna huset.
Det blev lite småhandlade & köpa kvällsgodis & sen till en lekpark.
Barnen var sååå glada.

Valle sa häromdagen att han har sugen på pizza & det blev jah med när jag  idag fick tillbaka min smaaaak & lukt, alltså blev så så glad att jag fick tårar.
Ni alla vet ju hur jag lever för att äta gott så det har varit bittra dagar över att inte känna smak.

Så vi köpte med pizza hem & åt lunch sen blev det kolla igenom lite jag shoppat nu under karantänen.

Sen vilade vi ett tag, det var en stor grej att komma utanför huset för oss haha, Valle & jag sov en stund & Filippa & Daniel kollade film. 

Resten av kvällen har vi bara myst & ätit gott.
Jag har bäddat rent, duschat & smörjt mig med lite BUS & är redo för att träffa lite folk imorn & sminka mig efter 2 veckor osminkat.

Juste! Påskharen hade varit här & lämnat 2 ägg till barnen också, så det blev lite letande utomhus.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0