7 september, måndag

Idag jobbade jag 6-10 Sen handlade jag mat, åkte hem & tog en pw i det superfina vädret. Podd & prat med bästis i en timme. Stackarna vad hon får höra. Allt & lite till.

Sen gjorde jag lax till lunch med romsås innan jag hämtade barnen & deras kompisar halv två.

När vi kom hem hur gjorde jag mellis, amerikanska pannkakor med jordgubbar, banan & sylt, muuuums !

Jag var heeeelt slut men kämpade på med tvätt & middagen också.

En ganska dålig kväll, känner att jag har så mycket som cirkulerar i huvudet. Mycket att ta tag i som jag aldrig gör.

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Hemma Hos Felicia

åh, laxen i romsås ser så god ut!

Svar: Den är supergod & superlätt! Blanda valfri creme fraiche, jag hade mini fraiche hemma, ha i rom, rödlök & dill & blanda ihop 😍
Louise Reinwalds

2020-09-08 @ 07:41:57
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0