27 september, söndag

Idag jobbade jag 5.30-15. 
På lunchen åkte jag , Anders & Uffe till Kristin för att äta lunch på hennes gårdsbutik, så så gott & succé som allt hon gör!

När jag slutade handlade jag snabbt & sen hem till murbygget & fixade middag.
En god enkel pasta & färskt bröd, sen fruktsallad & choklad.

Sam & Daniel hann i princip klart! Trodde aldrig att dom skulle bli klar med muren & att dra elen till belysningen.

Det som återstår är att koppla in & lägga på toppsten  & eventuellt ett till litet projekt som Sam & Mia kom på, myyyyycket bra projekt.

Jag ska faktiskt sova nu, är helt slut!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Ida

Kostade det mycket att göra muren?

Svar: Till det som vi köpt hittills & det som är på plats har vi kanske lagt ut ca 20 000. sen ska vi köpa toppsten så det kommer
Gå på några tusen .
Louise Reinwalds

2020-09-28 @ 07:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0