24 september, torsdag

Imorse ringde klockan för tidigt på min lediga dag,  innan 6.
Valle & jag lämnade Filippa innan 7 på fritids sen åkte vi till bilia för att lämna in bilen.
Biljääävlar alltså, blir så så trött!
Aja orkar inte ens skriva mer.

Valle & jag gick ialla fall till farmor & hann med en lekpark på morgonen.
Sen lite mys hos farmor sen mer lekpark & sen handla lunch.

Jag gjorde jättegod lunch & sen tog vi det lugnt & sen var pappa snäll & körde mig & Valle för att hämta bilen.

Vi hämtade Filippa halv 2 sen hem & åt mellis.
En lugn eftermiddag & sen middag sen gymnastik för Filippa.

Jag ska lägga mig nu, det väntas jobbiga, stressiga & hektiska dagar på jobbet , heeela helgen.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0