17 september,torsdag

Idag har jag & Valle varit lediga.
Han fick bestämma vad vi skulle göra & det var cykla, spela hockey, hoppa studsmatta & gunga .
Sen mysa såklart.

Sen fick jag ett ryck att åka till Ikea & köpa ny matta till Filippa.
Valle var såklart på, mina barn älskar Ikea som deras mor gör.

Korv & glass & hem & rensa lite i Filippas rum, så lite blev sån skillnad.

När vi hämtade hem Filippa så blev det mellis & mys sen dammsög jag & torkade alla golv.
Wow så härligt det var alldeles för
Länge sen.

Barnen lekte ute & sen var det middag & sen dags för gymnastik för Filippa.
Hem& duschade & flätade Filippas hår inför skolfotot imorn.

Kvällsmacka & film innan barnen somnade.
Jag har smörjt mig med BUS & är taggad på fredagsmys imorn hos mamma & pappa!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0