14 september, måndag

Igår var en fin höstdag & vi har ute hos Mia & Sam hela dagen & barnen hoppade hopprep i princip hela dagen.

När vi kom hem blev det enkel middag framför tvn& sen lite ostar & godis.

Idag jobbade jag till 10 sen handlade jag mat & åkte hem & tog en prommis med podd & sen åt jag lunch & hämtade barnen.

Jag var så frusen så jag tog en varm dusch sen & tog en powernap med barnen i soffan.

Barnen lekte ute hela eftermiddagen & kvällen , 20 grader har det varit ?!?
Så lät barnen vara ute länge & njuta av ljumna kvällar.

När jag la barnen tände jag ljus & har kollat film & serier. Älskar denna årstid.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0